Saturday 9 June 2012

♥ " چراغ محبت " ♥

بادشاہ ناصر الدین محمد کے ایک مصاحب خاص کا نام " محمد " تھا. بادشاہ اسے اسی نام سے پکارتا تھا ، ایک دن خلاف معمول بادشاہ نے اسے ،" تاج الدین " کہہ کر آواز دی، وہ تعمیل حکم میں حاضر تو ھو گیا مگر بعد گھر جا کر تین دن تک نہں آیا۔ بادشاہ نے بلاوا بھیجا اور تین دن غائب رھنے کی وجہ دریافت کی تو اس نے کہا کہ آپ ہمیشہ مجھے " محمد " کہہ کر پکارا کرتے تھے لکین اس دن آپ نے مجھے " تاج الدین،" کہہ کر پکارا تو میں نے اندازہ کیا کہ شاید آپ کے دل میں میرے لیئے کوئی خلش پیدا ھوگئی ھے۔ اسی افسوس میں 3 دن تک حاضر خدمت نہیں ھوا۔ ناصرالدین نے کہا واللہ ! میرے دل میں کوئی خلش نہ تھی اور نہ ھے ، میں نے تاج الدین کے نام سے تو اس لیے پکارا تھا کہ اس وقت میرا وضو نہیں تھا اور مجھے " محمد " کا مقدس نام بغیر وضو کے لینا گوارہ نہیں تھا..♥

♥ یارسول اللہ (صلى الله عليه وسلم) تیرے چاہنے والوں کی خیر ♥

♥ اللّھُمَّ صَلِّ عَلٰی سَيِّدِنَا وَ مَولَانَا مُحَمَّدٍ وَّ عَلٰی اٰلِہ وَ صَحْبِہ وَ بَارِکْ وَسَلِّمْ ♥

●▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬●
اللَّهُـمّ صَــــــلٌ علَےَ مُحمَّــــــــدْ و علَےَ آل مُحمَّــــــــدْ
كما صَــــــلٌيت علَےَ إِبْرَاهِيمَ و علَےَ آل إِبْرَاهِيمَ إِنَّك حَمِيدٌ
مَجِيدٌ اللهم بارك علَےَ مُحمَّــــــــدْ و علَےَ آل مُحمَّــــــــدْ كما
باركت علَےَ إِبْرَاهِيمَ و علَےَ آل إِبْرَاهِيمَ إِنَّك حَمِيدٌ مَجِيدٌ
●▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬●

No comments:

Post a Comment