Saturday, 22 November 2014

حیدر آباد دکن کا شیر


حیدر آباد دکن کا شیر
میری معلومات شاید ان کے بارے میں زیادہ نا ہوں لیکن جب پہلی بار جناب محترم بیریسٹر اسد الدین اویسی کو انڈین پارلیمنٹ میں بولتے سنا تو میں جیسے کچھ لمحوں کے لیئے حیران اور کنگ و ششدر رہ گیا، کیا آواز کیا رعب کیا دبدبہ اور بات کرنے میں زرا برابر بھی جھجھک یا گھبراہٹ یا پریشانی نا تھی۔
اور بولنے کا انداز ایسا کہ جیسے کوئی شیر دھاڑ رہا ہو۔ واہ کیا بات ہے دل شاد ہو گیا
تو ان سے ملتے ہیں یہ ہمارے بہت ہی محترم جناب بیرسٹر اسد الدین اویسی صاحب جن کو میں حیدر آباد دکن کا شیر کہتا ہوں۔ یہ وہ آواز ہے جو مسلمانوں کے حقوق کے لیئے اکثر آپ کو صرف بلند ہوتی نہیں بلکہ دھاڑتی ہوئی سنائی دئے گی۔
کچھ ابتدائی تعارف یوں ہے
اسدالدین اویسی صاحب حیدرآباد، آندھراپردیش کے دارالحکومت میں ۱۹۶۹ میں پیدا ہوئے۔ اسد صاحب ہندوستان کی قومی سیا سی جماعت کل ہند مجلس اتحاد المسلمین کے قومی صدر ہیں۔اسد صاحب کو نقیب ملت کا لقب دیا گیا ہے۔ نقیب ملت جناب اسدالدین اویسی حیدرآباد کے مسلسل 3 مرتبہ ممبر پارلمینٹ رہ چکے جناب سالارِ ملت جناب الحاج سلطان صلاح الدین اویسی کے فرزند ہیں اور جناب اکبرالدین اویسی کے بڑے بھائی ہیں۔
اور آخر میں دعا ہے کہ اللہ پاک اسد الدین اویسی جیسے دلیر ، باہمت اور شیر دل انسان کو اپنی حفظ وامان میں رکھے لمبی عمر عطاء فرمائے اور حق گوئی پر ہمیشہ قائم رکھے۔
آمین ثم آمین۔
از: راشد ادریس رانا ـ22 نومبر، 2014
فیس بک: میں بھی پاکستان ہوں

1 comment:

  1. Check Seo & Web Analytics on Stateros.com
    Listen & Download Mp3 Songs Online on 4SongPK.com
    Anonymous Proxy Unblock Youtube On VideosProxy.com

    ReplyDelete