Monday 19 November 2012

♥♥♥ فقط تمہارا ہوں ، تمہارا رہوں گا ♥♥♥

وفا کروں تو جفا ہے ملتی،
کہ قسمت میں اپنی وفا نہیں ہے،
میں سوچتا ہوں اکثر،
ملا ہے مجھ کو وہ جان الفت،
کہ قسمت پہ اپنی ہے رشک آتا،
 
مگر ہے مجھ سے خفا وہ بے حد،
کہ وہ ہے سمجھتا!!!!
مجھ میں تو جیسے وفا نہیں ہے،
میں کیسے بتلاوں،
میں کیسے کہہ دوں
کہ جان جاناں!!!!
 
یہ زندگی کی صبح ، یہ ساری شامیں
یہ موسموں کے رنگ، یہ سب ہوائیں
یہ تتلی، یہ جگنو، پھولوں کی خوشبو
تمہاری مسکان، اور تبسم
کہ میری خوشیاں تمہاری ادائیں
تم مجھ میں بستے ہو ، جان بن کر
کہ جیسے سانسوں کی ڈور ہو تم
تمہار ی ہر اک ادا پہ
مر مٹا ہوں ، فنا ہوا ہوں
میرے ہمدم،میرے ساجن ،میرے ساتھی،
میرے دل کے تو چور ہو تم

کہ جو بھی کہہ لو جو بھی سمجھ لو
مگر یہ بات ہے سب سے سچی
جب تم روٹھتی ہو تو لگتی ہو بچی
کہ بچے تو دل کے ہیں صاف ہوتے
کہ کل کے دکھوں کو وہ آج کے پل میں
نہیں سنجوتے ، نہیں پروتے
تم بھی مجھے سے خفا نا رہنا،
ہزار روٹھو، لاکھ روٹھو،
مگر میں تم کو منانا چاہوں،
تم کبھی بھی ضد نا کرنا،
بس میری جاں مان جانا، مسکرانا
کہ جہاں پہ بے حد ہے پیار ہوتا،
وہاں منانے اور روٹھنے کا
بہت مزہ ہے،
بس اک بات اپنے دل میں اتار لینا
میں جہاں بھی جاوں ، جہاں بھی جاوں
فقط تمہارا ہوں ، تمہارا رہوں گا،
فقط تمہارا ہوں ، تمہارا رہوں گا،

Dedicated to : Jan-e-Rashid

No comments:

Post a Comment